חה"כ שי פירון מ"יש עתיד" פורש מהכנסת: "אתמקד בחינוך ורבנות"

    ישראל פריי 3 Comment on חה"כ שי פירון מ"יש עתיד" פורש מהכנסת: "אתמקד בחינוך ורבנות"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ שי פירון מסיעת "יש עתיד" כינס הבוקר מסיבת עיתונאים, ובה הוא הודיע על פרישתו מהכנסת. את מקומו בכנסת יתפוס האלוף במיל' אלעזר שטרן. פירון מתכוון להתמנות כמנהל המחלקה לתרבות וחינוך בעיר שדרות.

    שי פירון, איש חינוך במקצועו, עמד בראשות מספר ישיבות תיכוניות, ואף היה פעיל בפורומים דתיים וחינוכיים שונים. בבחירות הקודמות התמודד לכנסת במסגרת מפלגת "יש עתיד", ומונה לתפקיד שר החינוך. הוא הצליח בזמן קצר להתבלט תקשורתית, ונחשב לדמות מרתקת ומוערכת. מערכת יחסיו עם המגזר החרדי -לעומת זאת- לוותה בעיקר בהטחת האשמות נגדו של הנציגות החרדית, שמצאה בו כתובת אחראית למצבם הקשה באופוזיציה, וראו בו מטרה לגיטימית כחלק מהמלחמה הפוליטית במפלגת "יש עתיד".

    מאז הבחירות האחרונות, והיותו ח"כ מן המניין, נטול תפקידים ויכולת השפעה, שקל פירון לפרוש מהכנסת, בתקופה האחרונה הוא הוציא לאור ספר בו הוא שוטח את משנתו החינוכית, ומתאר את התהליכים שהוביל במשרד החינוך. ולפי דיווחים ב"ידיעות" החל בסדנת שתיקה והנהיג סדר יום סגפני.

    יו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד אמר במסיבת העיתונאים : "אני מברך את שניכם, אתם אנשי מפתח במסע שלנו לשנות את המדינה, להחליף את השלטון ולהביא לישראל מנהיגות אחרת, חזון ותקווה אחרים. אני אוהב את שניכם, אני מאחל לשניכם בהצלחה".

    ח"כ שי פירון אמר בנאום הפרישה כי: "אינני עוזב את החיים הציבוריים. אתמקד בחינוך ורבנות ובמציאת הדרך להנמכת החומות ולפירוק המחיצות. חלק מימי השבוע אחיה בעיר שדרות, בה אסייע לחבר בין חינוך ותרבות. אתרום להכשרת מורי העתיד בישראל, לפיתוחה של מנהיגות מעירה. אעסוק בחינוך, בתרבות וערכים, בכל מה שהופך אותנו להיות יחד".

    הח"כ המיועד אלעזר שטרן הגיב על כניסתו המחודשת לכנסת ואמר: "אני שמח לחזור לכנסת כחלק מ'יש עתיד', שמגלמת בעיניי את כל מה שנכון בפוליטיקה הישראלית. מפלגה שמגשרת ומחברת בין חלקי החברה הישראלית, בדיוק כפי שאני פועל כל חיי. המרכז הפוליטי הוא שביל הזהב של מדינת ישראל ויש עתיד היא האלטרנטיבה השלטונית היחידה".

    הבוקר התראיין בתוכנית הבוקר של 'קול חי', יצחק קקון, עורך יום ליום ותושב שדרות, ובירך על הגעתו של פירון למחלקת החינוך בעיר, הוא טען שמצב המוסדות החרדיים בעיר, -מהמקום הקשה שהם נמצאים בו- יכול רק לעלות ולהשתפר. לדעתו, דמות שמגיעה מתוך משרד החינוך, תדע להשיג את המשאבים, ולגייס עוד כספים לטובת מערכת החינוך השדרותית, דבר שעשוי להביא לפריחה מחודשת.


    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עליו נאמר: ביי פירון. רק אל תזיק במקום שאתה הולך.